شعر عاشقانه...

دل شکسته ها نفرین هم بکننـــــــــــــــــد ،

گیرا نیـــــــــــــست…!

نفــــــــــــــــرین ،

ته دل می خواهــــــــــد

دل شکسته هم که دیــــــــگر

ســـــــــر و ته نــــــــدارد…




برای تــــــو

برای چشم هایــت

برای مـــن

برای درد هایـــم

برای م ا

برای این همه تنـــهایی

ای کــــاش خدا کاری کـــند…




آهای پسـر

حواسـت باشـه!

این دختری که به تو دل داده,

خیلی ها در " آرزوی نیم نگاهش " هستند!

از دستش نده!


*******************

دیشب یهو دلم کودتا کرد...

تو رومیخواست...

سرم رو کردم زیر بالش اروم به دلم گفتم:

خفه شو...!

دوره دموکراسی گذشته میزنم لهت میکنم!

***********

ببیـــــن !

تویــــی کــه نیستـــی اشکامـــو پـــاک کنی

عمـــــــــــــراً بذارم وقتی میــــخــنـــــــــدم

کنــــــــارم باشی . . .




-همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـ ه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :

"بیخـــیآل"


******************

می شه یاد هر شب و هرشب تا صحر خدا رو صدا کنم

نمی شه با هم کنار هم یه شب و تا صحر بدون اخم گذر کنم

می خوام از سکوت بی وقفه تو تو غبار لحظه هام بشینم و حرف بزنم

می خوام از روی جنازه های دل سوخته آدمای شهر کوچ کنم

می خوام از کنار تو عشقم و یه یه جوری با نگات طاق بزنم

می خوام از روی گونه های خیسم برات از اشکام دریا بسازم

می خوام از بلند ترین قله دنیا داد بزنم


عزیز ترین دوستت دارم....



-.▀██▀
──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)...
─▄██▄▄█─(▒)(▒)..
───.───▄███▄...
───.──███─███─(▒)(▒)
───.──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
───.────███───(▒)(▒)
───.───────▀██─██▀
───.────────██─██─(▒)(▒)
───.────────▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
───.──────────▀───(▒)(▒)
───.────────────██▀▀▀█
───.──(▒)(▒)─────██▄█──(▒)(▒)
───.─(▒)(♥)(▒)────██▀█─(▒)(♥)(▒)
───.──(▒)(▒)─────██▄▄▄█(▒)(▒).




نظرات 2 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ



سلام سمانه

دلم بدجوری شکسته . خیلی بد . لطفا کمکم کن ...

ID : SINACSS

SBZ پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

رای مارو دزدیدن دارن باهاش پز میدن
جنبش سبز را فراموش نکنید.
سیاهی لشکر شدن در نمایش انتخابات، همکاری با قاتلان و سرکوبگران ملت است.
رای من در حصر است. میرحسین موسوی: "عزت مردم را نشانه گرفته اند"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد