HAPPY Valentine's Day

 

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک، تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم، تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک، با دنیا نازو چشمک، ولنتاینت مبارک 

 

 

 

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!! 

 

 واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک 

 

 

 

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . عزیزم ولنتان مبارک  

 

 

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک  

 

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک . . . 

 

 

 57kun99n08cxfz503g2q.gif

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک 

 yvg1hnj2jvj4mk2lzp8.gif

 

valentine

v           victor of love

a                 adoring u

l                      love  u

e        every thing 4u

n                   need  u

t            thinking of u

i                     i miss u

n          nothing but u 

 

5t7pkswks4u09cn38228.gif 

 

 

 

 

 

HAPPY Valentine's Day

 

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک، تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم، تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک، با دنیا نازو چشمک، ولنتاینت مبارک 

 

 

 

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!! 

 

 واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک 

 

 

 

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . عزیزم ولنتان مبارک  

 

 

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک  

 

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک . . . 

 

 

 57kun99n08cxfz503g2q.gif

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک 

 yvg1hnj2jvj4mk2lzp8.gif

 

valentine

v           victor of love

a                 adoring u

l                      love  u

e        every thing 4u

n                   need  u

t            thinking of u

i                     i miss u

n          nothing but u 

 

5t7pkswks4u09cn38228.gif 

 

 

 

 

 

بی وفا...

خدا حافظ ای همنشین همیشه

 

                                                                                                                     خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

 

            توتنها نمی مانی ای مانده بی من

 

                                                                                                                       تو را می سپارم به دل های خسته

خدایا ...

خدایا

از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار.

نگاهی ،

یادی ،

تصویری ،

خاطره ای

 برای هنگامی که فراموش خواهیم کرد

روزی چقدر عاشق بودیم

ماله من...

به دلتنگی هایم دست نزن
می شکند بغضــم یک وقت !!
آنگاه غرق می شوی
در سیلاب اشکهایی که
بهانه ی روان شدنش هستی!! . . . 

 

 

 

خیلی دلم واست تنگ شده 

با اینکه بعضی موقعه ها در کنارمی ولی برای من و ماله من نیستی!