خداوندا..


خداوندا..

تــو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم


مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت

خداوندا..

مرا مگذار تـــنها لحظه ای حتی به خود ..

 خــــــدایــــا...

از این به بعد به مخلـــوقاتت یک مترجـــم ضمیمه کن...

 اینجا هیچ کس زبان هیچ کس را نمی فهمـــد... 



جغـــد نزد خـــدا شـکـایت بــرد:

 انســان ها آواز مـــرا دوســـت ندارند...

خـــــدا به جغـــد گفت :

آوازهای تو بوی دل کندن می دهد و آدم ها 

عاشـــق دل بستن...

دل بستن به هر چیز کوچک و بزرگ...

تو مـــرغ تمــاشــا و اندیشــه ای....

و آنکه می بیند و می اندیشد،به هیچ چیز دل نمی بندد...

دل نبستن سخـت ترین و قشـنگ ترین کـار دنیاست...

اما تــو بـخــوانو همیشه بـخــوان

که آواز تو حقیقت است و طعم حقیقت تلخ...



هیچکــس نفهـمــید...

 که خـــــدا هــم تنهاییش را فریاد میکشد...

قـــــــــل هــــــوالله احــــــــــد... 






******************** 

ســر خــاک مــــن…

اونــی که بیشتر از همــه اذیتم کرد بیشتر گریــه میکنه…

اونـــی که نخواست حتــی منو ببینه میاد واسه دیدن جسدم…

اونــی که حتــی نخواست دستمو بگیره زیر تابوتمو گرفته…

اونــی که سلام نمیکــرد میاد براخدافظـــی…

عجــب روزیــه اون روز

حیــف کـه اون موقــع خـودم نیستم...


************

گفتــــم خــــدایا ســــوالی دارم...

گفـت بپـــرس...

 گفتم چـــرا وقتی شــادم همـه با مــــن می خنـــدن...

 ولــی وقتی غمگینم کســی با من نمی گرید...؟

گفت خنـــده را بـــرای انتخاب دوســـت و گریــه...

را برای انتخاب بهترین دوست آفــریـــدم....